Що таке eTwinning Plus? 

        eTwinning – це навчальна програма Європейської Комісії, започаткована в 2005 р. з метою розвитку співпраці європейських шкіл. Вчителі та учні, зареєстровані в мережі eTwinning, отримують можливість реалізації спільних проектів з іншими європейськими школами.  Ключовою складовою навчання є використання інформаційно-комунікаційних технологій. Проект eTwinning розширює сферу освітніх можливостей для учнів та вчителів, підвищує мотивацію до навчання та ступінь відкритості до Європи. 

         Учні та вчителі нашої гімназії у програмі з 2013 року.  

Більше про програму eTwinning дізнайтеся на www.etwinning.com.ua (національний сайт) та  https://www.etwinning.net (європейський сайт). 

Звіт про участь у 2013-2015 роках

   

Звіт про участь у 2015-2016 роках

   

Звіт про участь у 2016-2017 роках

   

 

          Комунальний заклад «Вінницький ліцей № 30 ім. Тараса Шевченка» розміщений за адресою вул. Стрілецька, 62, у двох будівлях 1961 року побудови, загальною площею 3972,0 м², приміщення закладу типове, проектна потужність установи – 860 учнів.

     Школа знаходиться у комунальній власності. Стан будівель – задовільний, освітлення відповідає санітарно-гігієнічним нормам. Навчання відбувається в дві зміни. Середня наповнюваність класів складає 32 учні.

     Заклад здійснює свою діяльність відповідно до Статуту, затвердженого рішенням Вінницької міської ради від 24.12.2021 № 748 «Про внесення змін та затвердження в новій редакції статутів комунальних загальноосвітніх навчальних закладів міста».

      Територія закладу становить 0,9663 га, утримується в належному санітарно-гігієнічному стані.

     Для реалізації освітнього процесу в школі наявні 11 класних кімнат та 16 навчальних кабінетів, 3 кабінети гурткової роботи, спортивна зала, актова зала, їдальня на 306 посадочних місць, 3 майстерні з трудового навчання,  сучасний спортивний майданчик, на якому знаходиться футбольне поле зі штучним покриттям та тренажерний комплекс.

         З 29 навчальних приміщень 11 використовується для навчання учнів початкової школи, 19 – для навчання учнів 5-11 класів. У закладі наявні:

  • 2 кабінети української мови та літератури; 
  • 1 кабінет зарубіжної літератури; 
  • 2 кабінети математики; 
  • 1 кабінети іноземних мов; 
  • 1 кабінет історії та правознавства; 
  • 1 кабінет географії; 
  • 1 кабінет біології; 
  • 1 кабінет фізики;
  • 1 кабінет хімії; 
  • 3 кабінети інформатики; 
  • 1 кабінет музичного мистецтва; 
  • 1 кабінет предмета «Захист Вітчизни».

       Навчальний заклад має  кабінет для педагогічних працівників (учительську), кабінет психолога,  ресурсну кімнату, медичний пункт, кабінет директора, кабінет секретаря, 3 кабінети заступників директора, соціального педагога та педагогів-організаторів, навчальні лабораторії: фізики, хімії, біології, підсобні кімнати математики, історії, фізичної культури, 1 приміщення техперсоналу, гардероб, дві роздягальні для учнів на уроках фізичної культури.

      Усі навчальні кабінети укомплектовані партами, стільцями для учнів; столами і стільцями для обладнання кожного робочого місця педагогічного працівника в класних кімнатах, навчальних кабінетах, лабораторіях; шафами, класними дошками.

     У закладі працює три кабінети інформатики ( №27, №28, №29). У даних кабінетах встановлені навчальні комп’ютерні комплекси з ліцензованим програмним забезпеченням. Усі комп’ютери знаходяться в локальній мережі та підключені до мережі Internet.

    Кабінети інформатики відповідають вимогам чинних Державних санітарних правил та норм влаштування і обладнання кабінетів комп’ютерної техніки в навчальних закладах, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 30 грудня 1998 р. №9 та Положенню про кабінет інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій навчання загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженому наказом Міністерства освіти і науки України від 20.05.2004 р. №407.

     Члени адміністрації, працівники соціально-психологічної служби, бухгалтерії використовують 10 комп’ютерів. В усіх навчальних кабінетах та класних кімнатах школи І-ІІІ ст. робочі місця педагогів облаштовано комп’ютерною технікою.

        Стан забезпечення сучасною комп’ютерною технікою відображено в таблиці: 

1.

Усього ПК у закладі

76

Із них:

 

Робочі місця учнів в кабінеті інформатики

35

Робоче місце учителя інформатики

3

Робочі місця адміністрації

10

Робочі місця учителів – предметників

25

Читальний зал бібліотеки

1

2.

Сканери

3

3.

Принтери та БФП (принтер+сканер+ксерокс)

27

4.

Інтерактивні комплекси (інтерактивна дошка, проектор)

7

5.

ПК, що підключені до мережі Інтернет

35

6.

Кількість учнів на один ПК в кабінетах інформатики

1,5

7.

Проектори

6

    Доступ закладу до мережі Інтернет надається провайдером «Вінницькі інформаційні мережі» зі швидкістю 100 Мбіт/с.

   Завдяки підключенню до мережі Інтернет заклад здійснює електронний документообіг з Департаментом освіти, міським методичним кабінетом, іншими загальноосвітніми закладами.

        Електронна адреса закладу:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

        Сайт закладу: https://sch30.edu.vn.ua

      Основними напрямками діяльності комунального закладу «Вінницький ліцей № 30 ім. Тараса Шевченка» в процесі інформатизації є: інформаційно-технічне забезпечення школи; підвищення компетентності вчителів і учнів в області сучасних інформаційних технологій; інформатизація навчально-виховного процесу в школі; моніторинг якості освіти; розвиток шкільної медіатеки, медіаосвіти, віртуальної бібліотеки; розширення локальної мережі школи, участь в інтернет - проектах; електронний документообіг; використання інформаційних технологій в освітній статистичній звітності.

     Кабінет фізики забезпечений на 75% необхідним обладнанням для виконання демонстраційних дослідів, лабораторних робіт та фізичного практикуму. 

      Кабінет хімії забезпечений на 75% обладнанням та реактивними для виконання практичної частини програми, а кабінет біології на 100% – препаратами для виконання практичної частини навчального матеріалу.

      Кожен навчальний кабінет має паспорт, в якому відображені загальні санітарно-гігієнічні умови приміщення кабінету, організація робочих місць, режим роботи кабінету, перелік методичної літератури, дидактичний та роздатковий матеріал, наочні посібники та технічне обладнання, постійні і змінні експозиції, систематизовано навчально-методичне забезпечення.     

     Усі кабінети, де проводяться навчальні заняття, відповідають Положенню про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів, яке затверджене наказом МОН України за № 601 від 20.07.2004 р., Державним санітарним правилам і нормам влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу, які погоджені листом МОН України від 05.06.2001 р. за № 1/12-1459 та затверджені Постановою Головного державного санітарного лікаря України від 14.08.2001 р. за № 63, у них створені необхідні умови для занять.         

Навчально-методичне забезпечення дозволяє в повному  обсязі виконувати навчальні програми, за якими працює колектив учителів.

         У школі функціонують  музей Т.Г. Шевченка(2 поверх) та музей історії школи (3 поверх). 

      У закладі працює бібліотека, яка в своєму складі має читальну залу, кімнати видачі та зберігання літератури. У читальній залі є 1 персональний комп’ютер, що підключений до мережі Інтернет.

       Бібліотечно-бібліографічний фонд бібліотеки закладу станом на 01.09.2023 року складає 41426 книг, брошур, журналів. Фонд підручників -  25533 екземпляри. Забезпечення учнів  підручниками складає  90%.

     Зазначена навчально-методична та довідкова література  використовується за призначенням.

    Адміністрацією школи реалізовується програма по проведенню капітальних, поточних ремонтів шкільного приміщення, обладнання та естетичного оформлення закладу.

       У школі проведено велику організаторську роботу щодо естетичного оформлення коридорів, класних кімнат, навчальних та адміністративних кабінетів, їдальні.

     Будівля та майно закладу належить до комунальної власності територіальної громади міста Вінниці, знаходиться на балансі закладу та належить йому на правах оперативного управління. 

 

З 2 по 6 жовтня 2017 року у закладі пройшов Тиждень

наставника


        За молодими педагогами закріплено наставників: вчителя початкових класів вищої  категорії, учителя - методиста Ніколаєць С.О., керівника методичного об’єднання вчителів фізичної  культури, вчителя фізичної культури І категорії Костюк О.І., вчителя фізичної культури вищої категорії Марченко Т.М.,  вчителя трудового навчання вищої категорії Поліщука Д.П. Метою Тижня наставника було допомогти швидше адаптуватися до умов шкільного життя учителю трудового навчання 1-го року роботи Полішвайку Р.В., ознайомити молодих педагогів  2-3 року роботи учителя початкових класів Голубенко А.В., учителів фізичної культури Вадовську І.С., Поліщук М.В.  із сучасними методиками й технологіями навчання, педагогічним досвідом учителів школи –гімназії. Проведенню Тижня передувала підготовча робота, керівником Школи молодого учителя «Паросток»  Скакун В.Д. було складено план його проведення. В рамках тижня було проведено ряд відкритих   уроків учителями-наставниками:

 

-                              урок фізичної культури у 8-В та 9-А класах за темою «Легка атлетика, учителі Марченко Т.М. та Костюк О.І.

-              урок трудового навчання у 5-Д класі за темою «Нанесення малюнка. Будова лобзика. Прийоми роботи з ним», учитель  Поліщук Д.

-                 урок української мови  у 3-Д класі за темою «Звертання, розділові знаки при них», учитель Ніколаєць С.О.

     

    Молоді педагоги відвідували уроки наставників та мали змогу ознайомитись із плануванням навчального матеріалу, критеріями оцінювання начальних досягнень учнів,  інноваційними підходами щодо викладання предметів; взяли участь у їх обговоренні та отримали від заступника директора з НМР Хмеляр О.Г. схеми аналізу уроку. У процесі спостереження за уроком наставника  молоді учителі переймали  досвід та зразки праці, що допоможе   виробити власний стиль діяльності.