Декадник англійської мови
- Деталі
- Опубліковано: Середа, 23 листопада 2016, 18:12
З 04 по 18 листопада у закладі пройшов декадник англійської мови
Школа II-III ступенів
Декадник англійської мови у початковій школі
В рамках Декадника англійської мови у початковій школі відбулася презентація спільного проекту початкової та старшої школи під назвою «Старші навчають молодших». Учнями 9-Г класу (вчитель Побережна Л.О.) Кузьмич Юлією, Стасишеною Анастасією та Гончар Тетяною 8 листопада 2016 року були проведені цікаві уроки для учнів 3-Б, 3-В, 3-Г класів (вчитель Дзюба В.К.). Під час уроків використовувались різноманітні мовні ігри, пісні та віршики. Найбільше учням сподобалися конкурси, де вони мали змогу показати свої знання з теми «Я, моя сім’я та друзі» та отримати невеличкі призи від старшокласників.
10 листопада учні 10-Б класу (вчитель Ряполова С.Б.) Прокопчук Галина та Малик Аліна провели цікаві уроки для учнів 4-В класу (вчитель Морозова Н.А.). Учні 4-го класу із захопленням виконували запропоновані старшокласниками завдання.
10 листопада 2016 року учитель англійської мови Богайчук І.С. показала нові форми навчання першокласників на відкритому уроці у 1-І класі на тему «Дикі тварини». Яскрава наочність, відео-презентації, вдало підібрані віршики та пісні допомогли учителю досягти мети уроку – створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.
11 листопада 2016 року було проведено відкритий урок систематизації вивченого за темою «Відпочинок і дозвілля. Іграшки» учителем англійської мови Морозовою Н.А. у 2-Г класі. Активність вчителя та учнів, їхня злагоджена взаємодія та інтенсивність проведення багатьох видів робіт вчителем – ось основне, що запам’яталось кожному присутньому на цьому уроці.
Дзюба В.К. запросила колег на відкритий урок у 3-Д клас на тему «Я, моя сім’я та друзі», щоб показати знання та уміння своїх учнів та продемонструвати сучасний підхід до формування лексичних навичок. Учні мали змогу показати свої відео-презентації і розповісти про родину та родичів. Цікаво було спостерігати, як молодші школярі долають труднощі у написанні слів до теми «Сім’я», завдяки вдало підібраним вчителем вправам на формування лексичних навичок. Захоплюючою була і фонетична розминка, під час якої учні не лише практикували вимову важких звуків, але й тренували свою пам’ять. Валентина Карпівна приділила багато уваги навчанню читання слів, словосполучень та речень з новою лексикою, що дало змогу дітям добре засвоїти нові слова.